Lietošanas noteikumi

SONES SIA, 50203391831, Rīga, Margrietas iela 16-3, LV-1083 turpmāk - interneta veikals - nodrošina vietnē pieejamo saturu un nodrošina preces/pakalpojumus saskaņā ar tālāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs iegādājas preces/pakalpojumus, izmantojot tīmekļa vietni, tad šāda savstarpēja vienošanās ir uzskatāma par distances līgumu un uz to attiecas Latvijas Republikas tiesību akti, kas regulē distances līgumu, tajā skaitā, bet ne tikai, "Likums par Patērētāju tiesību aizsardzība" Latvijas Republikas, Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumi "Noteikumi par distances līgumiem" u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā nopērkamo preču cenas un specifikācijas ir norādītas pie precēm.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamās preces iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu. Pēc tam ekrānā tiek parādīta pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi. Veiciet maksājumu par pirkumu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu var apmaksāt, izvēloties šādus maksājumu platformas makecommerce.lv, Maksekeskus AS nodrošinātos apmaksas veidus:
• Visa/Mastercard karšu maksājumi
NB! Izmantojot internetbankas maksājuma veidu, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas "Atgriezties pie tirgotāja".
Maksājumu veikšanai nepieciešamie personas dati tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Līgums stājas spēkā pēc veiksmīgas iemaksas interneta veikala bankas kontā. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu nebūs iespējams izpildīt, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas uz šādām valstīm: Latvija. Iegādātās preces tiek piegādātas caur: Omniva. Visas nodevas un nodokļi, kas jāmaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī, ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek norādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 2-7 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības preces nosūtīt līdz 45 kalendārajām dienām pēc klienta informēšanas.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai paredzētajam mērķim, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošības saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas laikā. Ja prece tiek lietota neatbilstoši vai bojāta, neievērojot preces lietošanas laikā vai neievērojot instrukcijā sniegtos norādījumus, ja preces oriģinālais iepakojums ir nozaudēts, vai ja tā iepakojums ir būtiski bojāts, interneta veikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas jānosūta brīvas formas pieteikums uz e-pasta adresi hello@turkukarums.lv. Preču atgriešanas gadījumā piegādes izmaksas pilnībā sedz klients, kā arī atgriežamās preces kopējās vērtības papildināšanas izmaksas 25% apmērā sedz klients.
Pircēja pienākums ir nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas interneta veikalam atgriezt Preci Pārdevējam. Pēc atgriežamās preces saņemšanas interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā atmaksā visus no pircēja uz Distances līgumu saņemtos maksājumus.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kad viņš ir saņēmis no Pircēja apstiprinājumu par Preces vai preces atgriešanu. Ja pircējs ir izvēlējies citu piegādes veidu, nevis interneta veikalā piedāvāto lētāko sūtījuma veidu, interneta veikalam nav pienākuma atlīdzināt pārsniegtos piegādes izdevumus.
Interneta veikals nav atbildīgs par saistību izpildes kavējumiem vai to nepildīšanu, vai cita veida nepildīšanu, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kas ir ārpus interneta veikala saprātīgas kontroles.
Interneta veikals patur tiesības atteikt preces pārdošanu un pieprasīt no Pircēja preces atgriešanu, ja interneta veikalā norādītā cena kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par tās tirgus cenu.6. Patērētāja tiesības uz neatbilstošām precēm
Interneta veikals atbild par Pircējam pārdotās preces neatbilstību līguma noteikumiem vai defektiem, kas radušies 6 mēnešu laikā no preces piegādes klientam dienas, vai pastāvējuši piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai neesamību. Par preces neatbilstību Pircējam nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, ir jāinformē Pārdevējs, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, vēršoties interneta veikalā, rakstot uz SONES SIA, Rīga, Margrietas iela 16-3, LV-1083.
Interneta veikals neatbild par defektiem, kas radušies pēc preces piegādes Pircējam. Ja iegādātajai precei ir defekti, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības bez maksas pieprasīt preces defektu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm.
Ja preci nav iespējams salabot vai nomainīt, Pārdevējs atgriež Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs 15 dienu laikā sniedz rakstisku atbildi uz patērētāja sūdzību.
7. Pircēja personas datu apstrāde
Interneta veikals apstrādā tikai pircēja, pasūtot preces, ievadītos personas datus, piemēram, vārdu, uzvārdu, e-pastu u.c.
Interneta veikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam(iem), lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja esat skaidri piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp ziņas, mēs varam laiku pa laikam sazināties ar jums, lai sniegtu informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šim nolūkam mēs varam apstrādāt jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, reģistrējoties mārketinga saziņai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga komunikācijas, paziņojot mums, rakstot uz SONES SIA, 50203391831, Rīga, Margrietas iela 16-3, LV-1083.
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav apspriesti šajos noteikumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus strīdus starp Pārdevēju un Pircēju risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu nav iespējams atrisināt sarunu vai sarakstes ceļā, Puses strīdu izšķir Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot izskatīšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir arī tiesības vērsties Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas institūcijās.